Enkele praktische afspraken, tips, (of hoe u het ook wenst te noemen) om uw vakantie en dit van de buren en de mensen die na u komen, aangenaam te houden.

  • De eindschoonmaak wordt door ons gedaan  U betaalt hier 60 € extra voor. 
  • Afval: Er is selectief afvalbeheer (papier, PMD en restafval). Het is verplicht de juiste zakken van de gemeente De Haan te gebruiken. De glascontainer staat net buiten de omheining.
  • Wanneer u op het einde van de huurperiode het vakantiehuis verlaat, gelieve dan op de volgende zaken te letten:
    • Alle vensters en deuren te sluiten;
    • de koelkast leeg en schoon maken;
    • vaatwas ook leeg maken;
    • de huisraad afgewassen op zijn plaats zetten;
    • de tuinstoelen, tafel in de berging te plaatsen;
    • Alle afval gedeponeerd is in de daarvoor voorziene verzamelplaats;
    • Indien u ervoor kiest om de eindschoonmaak door ons te laten doen, gaan wij ervan uit dat u toch bovenvermelde puntjes zelf doet;
    • Indien u zelf de eindschoonmaak doet, wordt u verondersteld de woning netjes gepoetst achter te laten;

 

  • Wat zelf meebrengen?
    • Bedlinnen: lakens, kussenslopen en dekbedovertrekken. De afmetingen staan op de website vermeld.
    • Handdoeken, washandjes, keukendoeken, schoteldoeken;
    • vaatwaspoeder- of tabletten;
    • koffiefilters;
    • toiletpapier, keukenpapier; zout, peper,…

 

  • Alle bedden zijn voorzien van een matras met matrasbeschermer, hoofdkussen met hoofdkussenbeschermer en dekbed. Het gebruik van dekbedovertrekken is verplicht.
  • Het kan altijd dat een voorgaande huurder toiletpapier, vaatwaspoeder, afwasprodukt, keukenpapier,poetsprodukten enz. heeft achtergelaten dat u natuurlijk zelf rustig verder kan gebruiken, maar deze produkten zijn er niet standaard aanwezig.
  • Als u buiten in de tuin rookt, gelieve dan de cigarettepeuken niet op het terras en/of tuin te gooien;


Wij wensen u een aangenaam verblijf in ons vakantiehuisje op SeaSide Villlage in De Haan.